Lancering project Geleidehond Yoko

05-05-2021 | 16:10

Het project 'Geleidehond Yoko' verloopt voorspoedig, maar vanwege corona heeft Stichting Zicht in Zicht toch besloten om de lancering van het project 'Geleidehond Yoko' te verplaatsen naar september 2021. Uiteraard willen wij dit project feestelijk lanceren en dit is helaas in juni nog niet mogelijk vanwege de coronamaatregelen. Ook willen we het boek gebruiken tijdens voorlichtingsbijeenkomsten en deze zullen ook pas (vermoedelijk) weer in september plaatsvinden.

Jullie zullen dus nog even langer in spannig moeten zitten om het boek daadwerklijk in handen te krijgen. Maar het wacht wordt beloond. We kunnen nu al zeggen dat het een prachtig mooi en dik boek wordt met de leukste verhalen van Yoko.

Bedankt voor jullie begrip.

Hartelijke groet,

Stichting Zicht in Zicht, Annemiek van Munster en Yoko natuurlijk!