De tekst van Geleidehond Yoko is af!

17-02-2021 | 00:00

Annemiek van Munster heeft namens haar geleidehond Yoko enorm haar best gedaan om al hun belevenissen te beschrijven. En dat is gelukt! De hele tekst van het boek Geleidehond Yoko is klaar!

Het verhaal ligt - as we speak - bij eindredacteur Else de Jonge, die het verhaal met haar aanpassingen nog beter leesbaar maakt en natuurlijk de taal- en spelfouten eruit haalt! Else was tevens eindredacteur van de eerste twee boeken van Annemiek +23 en Expeditie Ribbelroute.

Dit betekent echter niet dat de vrijwilligers van Stichting Zicht in Zicht nu stil kunnen zitten. Meerdere vrijwilligers zijn momenteel bezig om het beeldmateriaal uit te zoeken en te sorteren waarna zowel de tekst en het beeldmateriaal in maart naar de vormgever worden gestuurd.

Ondanks dat wij al een heel groot bedrag hebben opgehaald, kunnen we nog best een steuntje in de rug gebruiken. Deel onze actie gerust op jullie social media!

Hartelijke groet,

Amory Geerling, Annemiek van Munster en alle andere vrijwilligers van Stichting Zicht in Zicht.