Steun project Geleidehond Yoko

YES! ONS STREEFBEDRAG IS BEHAALD DANKZIJ MEER DAN 200 FANTASTISCHE DONATEURS! WAARVOOR DUIZEND MAAL DANK! HET BOEK, HET AUDIOBOEK EN HET E-BOOK GELEIDEHOND KOMEN ER AAN! Vanaf 11 september is het boek Geleidehond Yoko te bestellen via www.annemiekvanmunster.nl en www.bol.com!

Stichting Zicht in Zicht

Lieve vrienden, familie, bekenden en iedereen die geleidehond Yoko een warm hart toedraagt!

YES, fantastisch nieuws! Op veler verzoek gaat het er dan toch van komen: Geleidehond Yoko maakt een eigen boek en een heel bijzonder digitaal audioboek! En daar kan ‘zij’ best een steuntje in de rug bij gebruiken!

Sinds anderhalf jaar beschrijft Annemiek van Munster vanuit het standpunt van haar geleidehond Yoko (zie https://www.facebook.com/GeleidehondYoko) wat zij samen allemaal beleven. Hoe Yoko Annemiek veilig over straat brengt, wat een geleidehond allemaal met zich meebrengt, hoe lastig het is om slechtziend door het leven te gaan, maar ook hoe positief zij in het leven staan en hoe Yoko en Annemiek geen enkele uitdaging uit de weg gaan!

De verhalen zijn grappig, maar ze hebben wel degelijk ook een serieus doel: op deze manier wordt er op laagdrempelige en humoristische wijze ‘voorlichting’ gegeven over het leven van een slechtziende vrouw en haar geleidehond.

‘Geleidehond Yoko’ (werktitel) zal worden uitgegeven als gedrukt full colour boek, e-book en als bijzonder audioboek door Stichting Zicht in Zicht. Stichting Zicht in Zicht brengt op veel verschillende manieren al meer dan 10 jaar slechtziendheid onder de aandacht. Voorheen hebben wij onder andere ‘+23, Een revalidatieproces in beeld’ en ‘Expeditie Ribbelroute - Slechtziendheid in het dagelijks leven’ uitgegeven.

Ook met deze uitgave willen wij meer begrip en inzicht geven in de relatief onbekende en daardoor vaak onbegrepen handicap slechtziendheid. Blindheid is duidelijk, maar slechtziendheid is dit niet. Vanwege de variëteit aan aandoeningen en de verschillende verschijningsvormen ziet elke slechtziende anders en heeft hij/zij last van bijkomende zaken als ernstige vermoeidheid, lichthinder, hoofdpijn e.d.

Het multimediale project Geleidehond Yoko
'Geleidehond Yoko’ wordt een multimediaal project met veel nieuwe avonturen, een terugblik op oude belevenissen en mooie bijdragen van betrokkenen. Het audioboek wordt ingesproken door de auteur Annemiek van Munster zelf, afgewisseld met het commentaar van Yoko ;).

Alle donaties worden gebruikt om dit project te verwezenlijken. Kosten die gemaakt zullen worden zijn o.a.
Eindredactie, vormgeving, drukkosten, audiovormgeving, audiobewerking.

Geplande publicatiedatum: 1 juni 2021

Steun ons
Wil jij ons nieuwe project steunen? Dan willen wij hier graag iets voor teruggeven! Bekijk hieronder de mogelijkheden. Overigens zijn donaties onder de €10,- ook van harte welkom!

Doneren als PARTICULIER
Doneer €10,- (of meer)
Doneer minimaal €10,- en ontvang direct na verschijning het luisterboek OF het e-book van ‘Geleidehond Yoko’

Doneer €25,- (of meer) en ontvang direct na verschijning het full colour boek van ‘Geleidehond Yoko’

NB Woon je in Belgie en wil je doneren voor het full colour boek, maak dan ajb €30,- over (ivm met de verzendkosten)

Sponsor ‘Geleidehond Yoko’ als BEDRIJF

VRAGEN OF MEER INFORMATIE
Wil je meer doneren, heb je een andere vraag, of lukt het niet om een donatie te geven via deze website, mail dan naar info@zichtinzicht.nl en dan bespreken we de mogelijkheden.

NB. Wil je na je donatie in aanmerking komen voor het krijgen van ‘Geleidehond Yoko’ het boek, het e-book of de audioversie, vergeet dan vooral niet om je correcte e-mailadres te vermelden. Via dit e-mailadres nemen we contact met je op over welke tegenprestatie je zou willen ontvangen (het boek, het e-book of het audioboek).

Ps. Volg ‘Geleidehond Yoko’ ook op https://www.facebook.com/GeleidehondYoko

Ps. Ps. Wij zouden het superfijn vinden als je deze actie wil delen via social media.

Alvast bedankt voor je donatie en betrokkenheid

!

Lees meer Lees minder
van totaal € 5.000 (103%)
€ 10 Doneren Doneer €10,- (of meer) als particulier - Doneer minimaal €10,- en ontvang direct na verschijning het audioboek van ‘Geleidehond Yoko’. Alle donateurs worden in het boek ‘Geleidehond Yoko’ genoemd onder het kopje: ‘Geleidehond Yoko is mede mogelijk gemaakt door:’. 51 donateurs € 10 Doneren Doneer €10,- (of meer) als particulier - Doneer minimaal €10,- en ontvang direct na verschijning het e-book van ‘Geleidehond Yoko’. Alle donateurs worden in het boek ‘Geleidehond Yoko’ genoemd onder het kopje: ‘Geleidehond Yoko is mede mogelijk gemaakt door:’ 19 donateurs € 25 Doneren Aanrader Doneer €25,- (of meer) als particulier - €25,- (of meer) en ontvang direct na verschijning het full colour boek van ‘Geleidehond Yoko’. Alle donateurs worden in het boek ‘Geleidehond Yoko’ genoemd onder het kopje: ‘Geleidehond Yoko is mede mogelijk gemaakt door:’. 82 donateurs € 30 Doneren Doneer €30,- (of meer) vanuit Belgie - €30,- (of meer) en ontvang direct na verschijning het full colour boek van ‘Geleidehond Yoko’. Alle donateurs worden in het boek ‘Geleidehond Yoko’ genoemd onder het kopje: ‘Geleidehond Yoko is mede mogelijk gemaakt door:’. 17 donateurs € 200 Doneren Sponsor ‘Geleidehond Yoko’ als bedrijf - Doneer minimaal €200,- en je bedrijf ontvangt direct na verschijning 5 exemplaren van het boek ‘Geleidehond Yoko’. Tevens wordt jouw bedrijfsnaam / logo in het boek ‘Geleidehond Yoko’ genoemd onder het kopje: ‘Geleidehond Yoko is mede mogelijk gemaakt door:’ 5 donateurs Ander Bedrag Anders  - Ik wil zelf een bedrag bepalen
Bekijk alle

Geleidehond Yoko groot succes!

27-10-2021 | 19:38  Beste donateurs,  Mede dankzij jullie is het project Geleidehond Yoko een groot sucees! Uiteraard hebben jullie als eerste het full-colourboek, het e-boek, het audioboek of de Daisy mogen ontvangen, waarna veel interesseerden volgden. Via social media zijn de berichten rond project Geleidehond Yoko massaal gedeeld en diverse platforms hebben er aandacht aan besteed. Zie bijvoorbeeld:  RTL NIEUWS / EDITIE NL https://www.rtlnieuws.nl/lifestyle/artikel/5260234/annemiek-van-munster-nooit-meer-slechtziendheid-zichzelf-niet-accepteren?fbclid=IwAR25TEpvC4XLpqFnw8m_tY7EXgyCfeHiZHQfApisT4YTYnuJPZjgdRGGxwE LINDA https://www.linda.nl/lief-en-leed/dierendag/annemiek-blindengeleidehond-yoko-voorbeeld/?fbclid=IwAR3-vKQSKyGwafF7LznKBLiEePH2FNOCSsIK6TocrgFrVkzLvrh3wBfXaig LIBELLE https://www.libelle.nl/persoonlijk/annemiek-45-is-slechtziend-mijn-geleidehond-hielp-me-van-m-n-angststoornis-af~bb6d3602/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR0DeJXvvr4zVqQvB489YUkl9Yb-oRiNjiXVzxalcln1fZj-Z82ysiytrBc#Echobox=1633679361   Uteraard blijven wij niet stilzitten en gaan we door met het promoten van Geleidehond Yoko, help jij ons ook nog een handje? Liken en delen via Social Media is altijd fijn! Alvast bedankt!   Tevens sluiten wij deze crowdfundingpagina binnenkort af. Blijf ons volgen via social media en www.annemiekvanmunster.nl. Hartelijke groet, Het Team van Stichting Zicht in Zicht
Bekijk alle
€ 10

Henriette