Steun project Geleidehond Yoko

Stichting Zicht in Zicht

Lieve vrienden, familie, bekenden en iedereen die geleidehond Yoko een warm hart toedraagt!

YES, fantastisch nieuws! Op veler verzoek gaat het er dan toch van komen: Geleidehond Yoko maakt een eigen boek en een heel bijzonder digitaal audioboek! En daar kan ‘zij’ best een steuntje in de rug bij gebruiken!

Sinds anderhalf jaar beschrijft Annemiek van Munster vanuit het standpunt van haar geleidehond Yoko (zie https://www.facebook.com/GeleidehondYoko) wat zij samen allemaal beleven. Hoe Yoko Annemiek veilig over straat brengt, wat een geleidehond allemaal met zich meebrengt, hoe lastig het is om slechtziend door het leven te gaan, maar ook hoe positief zij in het leven staan en hoe Yoko en Annemiek geen enkele uitdaging uit de weg gaan!

De verhalen zijn grappig, maar ze hebben wel degelijk ook een serieus doel: op deze manier wordt er op laagdrempelige en humoristische wijze ‘voorlichting’ gegeven over het leven van een slechtziende vrouw en haar geleidehond.

‘Geleidehond Yoko’ (werktitel) zal worden uitgegeven als gedrukt full colour boek, e-book en als bijzonder audioboek door Stichting Zicht in Zicht. Stichting Zicht in Zicht brengt op veel verschillende manieren al meer dan 10 jaar slechtziendheid onder de aandacht. Voorheen hebben wij onder andere ‘+23, Een revalidatieproces in beeld’ en ‘Expeditie Ribbelroute - Slechtziendheid in het dagelijks leven’ uitgegeven.

Ook met deze uitgave willen wij meer begrip en inzicht geven in de relatief onbekende en daardoor vaak onbegrepen handicap slechtziendheid. Blindheid is duidelijk, maar slechtziendheid is dit niet. Vanwege de variëteit aan aandoeningen en de verschillende verschijningsvormen ziet elke slechtziende anders en heeft hij/zij last van bijkomende zaken als ernstige vermoeidheid, lichthinder, hoofdpijn e.d.

Het multimediale project Geleidehond Yoko
'Geleidehond Yoko’ wordt een multimediaal project met veel nieuwe avonturen, een terugblik op oude belevenissen en mooie bijdragen van betrokkenen. Het audioboek wordt ingesproken door de auteur Annemiek van Munster zelf, afgewisseld met het commentaar van Yoko ;).

Alle donaties worden gebruikt om dit project te verwezenlijken. Kosten die gemaakt zullen worden zijn o.a.
Eindredactie, vormgeving, drukkosten, audiovormgeving, audiobewerking.

Geplande publicatiedatum: 1 juni 2021

Steun ons
Wil jij ons nieuwe project steunen? Dan willen wij hier graag iets voor teruggeven! Bekijk hieronder de mogelijkheden. Overigens zijn donaties onder de €10,- ook van harte welkom!

Doneren als PARTICULIER
Doneer €10,- (of meer)
Doneer minimaal €10,- en ontvang direct na verschijning het luisterboek OF het e-book van ‘Geleidehond Yoko’

Doneer €25,- (of meer) en ontvang direct na verschijning het full colour boek van ‘Geleidehond Yoko’

NB Woon je in Belgie en wil je doneren voor het full colour boek, maak dan ajb €30,- over (ivm met de verzendkosten)

Sponsor ‘Geleidehond Yoko’ als BEDRIJF

VRAGEN OF MEER INFORMATIE
Wil je meer doneren, heb je een andere vraag, of lukt het niet om een donatie te geven via deze website, mail dan naar info@zichtinzicht.nl en dan bespreken we de mogelijkheden.

NB. Wil je na je donatie in aanmerking komen voor het krijgen van ‘Geleidehond Yoko’ het boek, het e-book of de audioversie, vergeet dan vooral niet om je correcte e-mailadres te vermelden. Via dit e-mailadres nemen we contact met je op over welke tegenprestatie je zou willen ontvangen (het boek, het e-book of het audioboek).

Ps. Volg ‘Geleidehond Yoko’ ook op https://www.facebook.com/GeleidehondYoko

Ps. Ps. Wij zouden het superfijn vinden als je deze actie wil delen via social media.

Alvast bedankt voor je donatie en betrokkenheid

!

Lees meer Lees minder
van totaal € 5.000 (96%)
€ 10 Doneren Doneer €10,- (of meer) als particulier - Doneer minimaal €10,- en ontvang direct na verschijning het audioboek van ‘Geleidehond Yoko’. Alle donateurs worden in het boek ‘Geleidehond Yoko’ genoemd onder het kopje: ‘Geleidehond Yoko is mede mogelijk gemaakt door:’. 43 donateurs € 10 Doneren Doneer €10,- (of meer) als particulier - Doneer minimaal €10,- en ontvang direct na verschijning het e-book van ‘Geleidehond Yoko’. Alle donateurs worden in het boek ‘Geleidehond Yoko’ genoemd onder het kopje: ‘Geleidehond Yoko is mede mogelijk gemaakt door:’ 15 donateurs € 25 Doneren Aanrader Doneer €25,- (of meer) als particulier - €25,- (of meer) en ontvang direct na verschijning het full colour boek van ‘Geleidehond Yoko’. Alle donateurs worden in het boek ‘Geleidehond Yoko’ genoemd onder het kopje: ‘Geleidehond Yoko is mede mogelijk gemaakt door:’. 75 donateurs € 30 Doneren Doneer €30,- (of meer) vanuit Belgie - €30,- (of meer) en ontvang direct na verschijning het full colour boek van ‘Geleidehond Yoko’. Alle donateurs worden in het boek ‘Geleidehond Yoko’ genoemd onder het kopje: ‘Geleidehond Yoko is mede mogelijk gemaakt door:’. 17 donateurs € 200 Doneren Sponsor ‘Geleidehond Yoko’ als bedrijf - Doneer minimaal €200,- en je bedrijf ontvangt direct na verschijning 5 exemplaren van het boek ‘Geleidehond Yoko’. Tevens wordt jouw bedrijfsnaam / logo in het boek ‘Geleidehond Yoko’ genoemd onder het kopje: ‘Geleidehond Yoko is mede mogelijk gemaakt door:’ 5 donateurs Ander Bedrag Anders  - Ik wil zelf een bedrag bepalen
Bekijk alle

Project Yoko breed gesteund door blindenfondsen

22-03-2021 | 00:00 Erg goed nieuws! Buiten de grote steun die wij hebben mogen ontvangen van meer dan 170 donateurs, hebben ook de grote blinden- en slechtziendenfondsen toegezegd het project Geleidehond Yoko te zullen ondersteunen. Wij willen bij dezen Bartimeus Fonds, het LSBS, Rotterdamse Stichting Blindenbelangen, Stichting Blindenhulp, Stichting Blinden-Penning en Novum in het bijzonder zeer hartelijk bedanken. Het is voor ons een grote eer dat het belang van dit project breed gedragen wordt binnen de blinden- en slechtziendenwereld. Dankzij deze steun en de donaties van onze donateurs wordt Geleidehond Yoko een bijzonder project met een groot bereik en hopen wij heel veel mensen op een leuke en laagdrempelige manier te kunnen informeren over het leven als slechtziende met een geleidehond.Particulieren en overige organisaties/bedrijven kunnen het project Geleidehond Yoko ook nog steeds steunen! Deel dit bericht gerust op social media! Onze dank is zeer groot. Hartelijke groet, ook namens Annemiek van Munster Stichting Zicht in ZichtPs Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de realisatie van het project Geleidehond Yoko. Check https://www.facebook.com/GeleidehondYoko en blijf op de hoogte!
Bekijk alle
€ 25